Romance Rocks

Okay, it’s not mystery, I love romance.

Heck, look to the left under Me and My Writing and you’ll see a bunch of back cover blurbs of all the novels I’ve written about it.

I love my romance stories, whether I’m reading them or writing them, to have a supernatural kick. But every once in a while, I run into one that’s kinda cute, despite the fact that it’s not a paranormal romance.

A while back, I read this book, Menu for Romance. It was a cute read. Made me smile.

I got to thinking–I haven’t had a contest on the blog for a while . . .

So, here’s an easy way to win this novel, Menu for Romance. Just leave a comment on this post.

Yep, that easy.

I’ll pick a winner and announce it on Saturday, so be sure to check back and see if you win.

~~~

Rules–I know, there’s always rules, right?–One entry per person. Winner must reside in the continental US.
This entry was posted in Contests, Writing and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Romance Rocks

  1. Jill says:

    Happy Wednesday Lynn! I like these four day work weeks. Thanks for the contest. There’s nothing like a good romance – real life or on paper! 🙂

  2. KM Wilsher says:

    That’s it! Whoo hoo. I am entered yeah!
    Have a great Wednesday, Lynn.

  3. Happy Wednesday, Lynn! Write on!

  4. Yeah, right. Like I’m going to leave a comment to try to win a romance novel. Wait a minute…oops.

  5. KM says:

    My favorite kind of contest: an easy one. lol I like a cute romance every one in a while. Sounds good 🙂

  6. Tiffany hass says:

    Love romance!!!

  7. Sandra Stein says:

    Cracks me up how spouses know you’ve just finished a romance novel. There must be a certain look I give that clue’s him in because I don’t say anything and the response is: you’ve finished another one haven’t you. How do you do that?

  8. Lisa Kastiel-Utyro says:

    Comment. 🙂
    menu for romance was a good read. 🙂

  9. Lisa k-u says:

    Comment. Haha.
    Menu for Romance was a good read. 🙂

  10. CrystalGB says:

    Menu For Romance sounds good. Thank you for the contest.

  11. angela nicole chesnut says:

    Love Romance. Please enter me to win a free book.

My characters have been known to leave replies to comments.....